ZWROTY I REKLAMACJE

Poniższa procedura dotyczy produktów zamówionych w sklepie internetowym blinky.com.pl

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy, jeśli jednak zakupiony przez Ciebie produkt posiadał wady fizyczne, prosimy o zgłoszenie tego faktu w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji, zwrócimy Ci pieniądze lub jeśli takie będzie Twoje życzenie a będziemy dysponowali pełnowartościowym, analogicznym produktem – doślemy Ci zamawiany produkt.

Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić, gdy w zakupionym towarze stwierdzisz wadę, na przykład gdy otrzymałeś:

  • uszkodzony produkt (potłuczony, wyszczerbiony, pęknięty, pobrudzony itp.)
  • produkt niekompletny (brak części)
  • inny produkt niż zamawiany
  • niekompletne zamówienie (brak produktu)
  • zamówienie innego klienta

Zgłoszenie reklamacji można dokonać za pomocą FORMULARZA REKLAMACJI LUB ZWROTU TOWARU, który po wypełnieniu prześlij do nas mailem na adres kontakt@blinky.com.pl w temacie maila podając numer zamówienia oraz wpisując słowo REKLAMACJA lub ZWROT.

Jeśli jest taka możliwość, załącz do maila zdjęcia potwierdzające wady otrzymanego towaru.

Jeśli podczas odbioru przesyłki został spisany protokół szkody przed kuriera – do maila dołącz zdjęcie protokołu.

W uwagach w formularzu zwrotu napisz czego oczekujesz w ramach uwzględnienia reklamacji, jeśli rozwiązanie reklamacji ma być inne niż zwrot pieniędzy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

Jeśli warunkiem uznania reklamacji będzie prośba o odesłanie uszkodzonego towaru, prosimy o przesłanie zapakowanego bezpiecznie produktu na adres: 81-198 Mechelinki, ul. Dokerów 41 wraz z kopią wypełnionego formularza zwrotu.

W takiej sytuacji paczkę z reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, natomiast koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone na podstawie przedstawionego (przesłanego) potwierdzenia nadania paczki, na którym widoczna jest wysokość poniesionych za tę usługę, kosztów.

Pozostałe informacje dotyczące zasad funkcjonowania sklepu znajdziesz w naszym REGULAMINIE.